ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ γεννήθηκαν στις 21/05/2014

ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΓΑΤΟΥ


Μια φορά κι έναν καιρό, ένας γάτος και μια αλεπού έγιναν φίλοι και αποφάσισαν να γυρίσουν μαζί τον κόσμο. Από φαγητό δε δυσκολεύονταν καθόλου γιατί, κάθε φορά που πεινούσαν, η αλεπού άρπαζε και από ένα κοτόπουλο και το έτρωγαν. 


-Λοιπόν; είπε μια μέρα η αλεπού στο γάτο, πώς σου φαίνομαι; ∆εν είμαι καταπληκτική; 

-Γιατί κυρα - Μαριώ; τη ρώτησε ο γάτος. 

-Είδες µε πόση εξυπνάδα και τέχνη κλέβω τα κοτόπουλα από τα κοτέτσια; Έχουν δίκιο όταν λένε ότι είμαι το πιο πονηρό ζώο. 

-Να σου πω, της απάντησε ο γάτος Ξέρω κι εγώ ένα κόλπο, που αξίζει περισσότερο από την πονηριά σου. 

-Ποιο κόλπο; τον ρώτησε η αλεπού. 

-Άφησε, θα σου το πω αργότερα. 

-Γιατί δε µου το λες τώρα; 

-Προτιμώ να σου το δείξω στην πράξη, για να το καταλάβεις. 


-Αλλά δεν τα καταφέρνω µόνο µε τα κοτόπουλα, συνέχισε η αλεπού. Ξέρω να φτιάχνω τη φωλιά µου µε τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορώ να βγαίνω εύκολα από αυτή χωρίς να κινδυνεύω. 

-Κι εγώ ξέρω ένα έξυπνο κόλπο είπε πάλι ο γάτος. 

-Δε θα µου πεις το κόλπο σου; του ξαναρώτησε η αλεπού. 

-Όχι ακόμα, κάνε υπομονή. 

-Μπορώ ακόμα, είπε η αλεπού, να αποφεύγω τις παγίδες που µου στήνουν οι χωρικοί κοντά στα σπίτια τους, για να µε πιάσουν. Πώς σου φαίνεται; 

-Σε παραδέχομαι, κυρα - Μαριώ, αλλά... έχω κι εγώ το κόλπο µου. 


-Α, δε σου είπα και το άλλο. Κρύβομαι µε τέτοιο τρόπο ανάμεσα στους θάμνους, που μπορώ να ξεγελάσω ακόμα και τα πουλιά... 

-Έχω κι εγώ το κόλπο µου, είπε για μια ακόμα φορά ο γάτος. 

-Μα, επιτέλους, ποιο είναι αυτό το κόλπο; θύμωσε η αλεπού. 

-Μη βιάζεσαι κυρα - Μαριώ να το μάθεις.

-Μου φαίνεται ότι µε κοροϊδεύεις! Εγώ σου τα είπα όλα κι εσύ... 

Εκείνη τη στιγμή παρουσιάστηκαν δυο άγρια σκυλιά και τους έστρωσαν στο κυνήγι.

Και η αλεπού που δεν μπορούσε να σκαρφαλώσει σαν το γάτο, προσπάθησε να γλυτώσει µε την τρεχάλα. Μα οι δυο σκύλοι την έφθασαν και της έκοψαν την ουρά και το ένα αυτί. Με πολύ κόπο κατάφερε να σώσει τη ζωή της και κατάλαβε από την ημέρα εκείνη, ότι το κόλπο του γάτου άξιζε περισσότερο από την πονηριά της.


- Τώρα θα δεις το κόλπο µου! είπε ο γάτος στην αλεπού και µ' ένα πήδημα έφθασε κοντά σ' ένα δέντρο και σκαρφάλωσε εύκολα στα κλαδιά του.



Αν σας άρεσε το παραμύθι αφήστε πιο κάτω το σχόλιό σας! 


Από το βιβλίο "Αισώπου Μύθοι", Αφοί Στρατίκη-Εκδόσεις


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Flag Counter
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...