ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ γεννήθηκαν στις 21/05/2014

ΕΝΑΣ ΠΟΝΗΡΟΣ ΑΓΡΙΟΓΑΤΟΣ


Σ' ένα μεγάλο δέντρο του δάσους είχαν φτιάξει τις φωλιές τους κι έμεναν µε τα παιδιά τους δύο ζώα κι ένα πουλί. 

Ανάμεσα στις ρίζες του δέντρου είχε φτιάξει τη φωλιά του ένα αγριογούρουνο, σε μια τρύπα του κορμού έμενε ένας αγριόγατος και σ' ένα κλαδί είχε τη φωλιά του ένα γεράκι. Στην αρχή έβρισκαν άφθονη τροφή στο δάσος, αλλά σιγά - σιγά λιγόστευε. 


Αυτό του κακοφάνηκε του αγριόγατου και, πονηρός καθώς ήταν, αποφάσισε να βρει έναν τρόπο ώστε να διώξει τους δύο γείτονές του για να μείνει µόνος και να βρίσκει εύκολα την τροφή του. Μια και δυο ανεβαίνει ως τη φωλιά του γερακιού και του λέει: 

-Αυτός ο γείτονας µας, το αγριογούρουνο, δε µου αρέσει. Σκάβει συνέχεια στις ρίζες και φοβάμαι ότι καμιά μέρα θα ρίξει το δέντρο. 

-Αλήθεια; είπε το γεράκι φοβισμένο.

-Ναι, δεν έχεις προσέξει πώς τρέμει το δέντρο όταν φυσάει ο αέρας; 

-Ω... έκανες πολύ καλά που µου το είπες και σ' ευχαριστώ! απάντησε το γεράκι. Θα πάρω τα παιδιά µου αμέσως και θα φύγω για να µη σκοτωθούν τα καημένα! 

-Γι' αυτό σου το είπα κι εγώ, γιατί λυπήθηκα τα παιδιά σου. 

-Κι εσύ; τον ρώτησε το γεράκι. Εσύ θα μείνεις; 

-Αστειεύεσαι; Θα φύγω όσο μπορώ πιο γρήγορα! 


Ο πονηρός αγριόγατος κατέβηκε αμέσως στη φωλιά του αγριογούρουνου. 

-Καλημέρα, γείτονα, του είπε. Θέλω να σου πω κάτι... Πώς σου φαίνεται αυτός ο γείτονας µας, το γεράκι; Όλο για τα παιδιά σου μιλάει.

Το αγριογούρουνο φοβήθηκε. 

-Μου λες αλήθεια, γείτονα; ρώτησε. 

-Γιατί να σου πω ψέματα; Ξέρεις στα γεράκια δεν πρέπει να 'χει κανείς εμπιστοσύνη... Κι έτσι όπως είναι παχουλούτσικα τα παιδιά σου... Χµ... εγώ στη θέση σου θα 'παιρνα τα παιδιά µου και θα 'φευγα μακριά από αυτό το δάσος. 

-Σ' ευχαριστώ που µε ειδοποίησες, είπε το αγριογούρουνο. Θα πάρω τα παιδιά µου και θα φύγω μακριά για να μην κινδυνεύουν. 

Έτσι, σε λίγο ο αγριόγατος έμεινε µόνος του στο δέντρο και στο δάσος και μπορούσε τώρα να βρίσκει εύκολα την τροφή του... Με την πονηριά του κατάφερε, ό,τι δε θα κατάφερνε ποτέ µε τη δύναμή του. Πρόσεχε µη σου αρπάξει κανένα όταν λείπεις.



Αν σας άρεσε το παραμύθι αφήστε πιο κάτω το σχόλιό σας! 



Από το βιβλίο "Αισώπου Μύθοι", Αφοί Στρατίκη-Εκδόσεις

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Flag Counter
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...