ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ γεννήθηκαν στις 21/05/2014

Ο ΓΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΝΥΧΤΕΡΙΔΑ


Ζούσε μια φορά κι έναν καιρό ένας γάτος, που είχε χορτάσει πια να τρώει ποντικούς και αποφάσισε να κυνηγάει πουλιά. Όταν έπιασε το πρώτο πουλί, του φάνηκε τόσο νόστιμο που ενθουσιάστηκε. 

- Από δω και µπρος θα κυνηγώ μόνον πουλιά! αποφάσισε. Δε µου αρέσουν οι ποντικοί. Οι ποντικοί είναι για τους φτωχούς γάτους και όχι για τους αριστοκράτες σαν και µένα. 


Και τα κατάφερνε τόσο θαυμάσια στο κυνήγι των πουλιών, που πολλές φορές τα έπιανε και στον αέρα όταν πετούσαν χαμηλά στη γη. Άλλες φορές πάλι, ανέβαινε στα δέντρα, κι όταν ερχόταν κανένα πουλάκι να σταθεί, το γράπωνε µε τα νύχια του. Ένα βράδυ ο γάτος µας κατάφερε ν' αρπάξει ένα πολύ παράξενο πουλί. Μια νυχτερίδα!

Η καημένη, για να σωθεί άρχισε τα παρακάλια: 

-Μη µε τρως, του είπε. Υπάρχουν τόσα και τόσα παχιά ποντίκια γύρω σου. Εµένα βρήκες να πιάσεις; 

-Ποντίκια; είπε ο γάτος. Τα σιχαίνομαι τα ποντίκια. Εµένα µου αρέσουν τα πουλιά. 

-Τα... πουλιά; του είπε η νυχτερίδα. 

-Ναι. Ανακάλυψα πως έχουν πιο νόστιμο κρέας και κυνηγώ µόνο τα πουλιά. 

-Μα... εγώ έχω ακούσει ότι οι γάτοι τρελαίνονται για τους ποντικούς. 

-Και για τους ποντικούς τρελαίνονται και για τα ψάρια. Εγώ όμως, έχω φάει τόσους πολλούς ποντικούς, που τους σιχάθηκα κι έτσι κυνηγώ πουλιά. Έχετε πολύ νόστιμο και τρυφερό κρέας εσείς τα πουλιά... 


Η νυχτερίδα σκέφτηκε τότε, κάτι, για να γλυτώσει:

-Μα, τότε... κάνεις λάθος, του είπε. 

-Λάθος; Δηλαδή; 

-Πρέπει να µε αφήσεις να φύγω, αφού δεν είμαι πουλί. 

-Δεν είσαι πουλί; Χα... χα! Τι είσαι, τότε; 

-Μη γελάς... Είμαι... εξάδελφος του ποντικού. Δε βλέπεις πόσο του μοιάζω; 

Πραγματικά οι νυχτερίδες μοιάζουν µε τους ποντικούς, µόνο που έχουν φτερά. Αλλά και τα φτερά τους είναι παράξενα. ∆εν έχουν πούπουλα όπως τα άλλα πουλιά, αλλά μοιάζουν µε απαλό δέρμα.


Το παράξενο, ακόμα, για τις νυχτερίδες είναι το ότι δε γεννούν αυγά, όπως τα άλλα πουλιά, αλλά μωρά, τα οποία και θηλάζουν. Γι' αυτό μοιάζουν µε τους ποντικούς. 

-Μα... εσύ έχεις φτερά, της είπε ο γάτος. 

-Έχεις δει πουλιά χωρίς πούπουλα; Εγώ δεν έχω ούτε ένα πούπουλο... Έχω και μουστάκια σαν του ποντικού. 

-Ναι, ναι, έχεις δίκαιο, είπε ο γάτος. Δεν είσαι πουλί. Έκανα λάθος. 

Και την άφησε να φύγει. Έτσι, η νυχτερίδα µε την πονηριά της κατάφερε να γλυτώσει.



Αν σας άρεσε το παραμύθι αφήστε πιο κάτω το σχόλιό σας! 
Από το βιβλίο "Αισώπου Μύθοι", Αφοί Στρατίκη-Εκδόσεις

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Flag Counter
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...