ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ γεννήθηκαν στις 21/05/2014

Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΔΡΑΚΟΣ


Μια φορά κι έναν καιρό μια αλεπού, εκεί που γύριζε στο πυκνό δάσος, είδε έναν μεγάλο δράκο, από αυτά τα ζώα που λένε πως βγάζουν φωτιές από τα ρουθούνια τους. Είναι επικίνδυνα ζώα, αλλά δεν μπορούν να τρέξουν γρήγορα. 

-Καλημέρα! του είπε η αλεπού. 

-Δε µε φοβάσαι; της είπε ο δράκος και την κοίταξε άγρια. 

-Γιατί να σε φοβηθώ; του είπε η αλεπού. 

-Γιατί είμαι ένα πελώριο ζώο και μπορώ να σε κάνω μια μπουκιά. 


Η αλεπού για περισσότερη σιγουριά, στάθηκε λίγο πιο πέρα. 

-Χα... χα! του είπε κοροϊδευτικά. Τι μπορείς να µου κάνεις; Με δυο τρία πηδήματα φθάνω στη φωλιά µου. 

-Και... πού είναι η φωλιά σου; τη ρώτησε ο δράκος. 

-Στην τρύπα ενός βράχου. Είναι όμως στενή η τρύπα και δε σε χωράει να µπεις. Αλλά και αν ακόμα σε χωρούσε, δε θα σε φοβόμουνα, γιατί η φωλιά µου έχει δυο τρύπες. Από τη µία μπαίνω και από την άλλη βγαίνω. 

-Ώστε έχεις το θάρρος και µε κοροϊδεύεις άμυαλη αλεπού; 

-Νομίζω πως έχω περισσότερο μυαλό από σένα. ∆εν έχεις ακούσει ότι είμαι το πιο έξυπνο ζώο του δάσους; 

-Φύγε τώρα, γιατί δεν έχω όρεξη για κουβέντα.

-Ας μιλήσουµε λίγο, του είπε η αλεπού και προχώρησε άλλα δυο βήματα προς τα πίσω. Ξέρεις πως είσαι το πιο άσχημο ζώο της γης; Τι κεφάλι είναι αυτό που έχεις; Τι κορμί και τι πόδια; Χα... χα! Ασχημότερο πλάσμα δεν υπάρχει στον κόσμο! 

Ο δράκος άρχισε ν' αγριεύει. 

-Φύγε κι άφησε µε ήσυχο, γιατί θα το μετανιώσεις! της είπε.

Μα η αλεπού συνέχισε να τον κοροϊδεύει. Ο δράκος σηκώθηκε κι ετοιμάστηκε να ορμήσει καταπάνω της µα η αλεπού το 'βαλε στα πόδια. 

-Φτάσε µε αν μπορείς! του φώναξε. Χα... χα! Ώσπου να κάνεις ένα βήμα εσύ, έχω φτάσει στη φωλιά µου εγώ! 


Κι έτρεξε να χωθεί στη φωλιά της. «Καλά του τα είπα! σκέφθηκε καθώς είχε ξαπλώσει. Νόμισε πως θα τον φοβηθώ;» Ο δράκος, όµως, σιγά - σιγά έφτασε ως τη φωλιά της, έβαλε τη μύτη του στην τρύπα, φύσηξε και πελώριες φλόγες χύθηκαν στη φωλιά κι έφθασαν ως την αλεπού. 

-Άου! φώναξε η αλεπού και πετάχτηκε από την άλλη τρύπα. Βοήθεια, καίγομαι! Έτρεξε στο ποτάµι να σβήσει τη φωτιά που της έκαιγε την ουρά και από την ημέρα εκείνη δεν ξαναπείραξε το δράκο.



Αν σας άρεσε το παραμύθι αφήστε πιο κάτω το σχόλιό σας! 


Από το βιβλίο "Αισώπου Μύθοι", Αφοί Στρατίκη-Εκδόσεις

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Flag Counter
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...