ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ γεννήθηκαν στις 21/05/2014

Ο ΓΕΡΟΓΑΤΟΣ


Μια φορά κι έναν καιρό ήταν σ' ένα σπίτι ένας γάτος, πολύ έξυπνος και γρήγορος και αλίμονο στον ποντικό που θα τολμούσε να ξεμυτίσει.


∆εν μπορούσε να του ξεφύγει µε κανένα τρόπο. Έδινε ένα σάλτο και τον γράπωνε µε τα νύχια του. Είχε γίνει, όπως λένε, ο φόβος και ο τρόμος των ποντικών του σπιτιού εκείνου, αλλά και όλης της περιοχής. Αυτή η επιτυχία που είχε στο κυνήγι των ποντικών, τον είχε κάνει περήφανο κι εγωιστή. 


-Εµένα δε µου ξεφεύγει κανένας ποντικός! έλεγε στους άλλους γάτους που τύχαινε να συναντήσει στο δρόμο του. ∆εν πέρασε μέρα που να μην έπιασα και από έναν. ∆ε θυμάμαι να έχω πεινάσει ποτέ στη ζωή µου. 

Όμως, κάποτε, γέρασε κι ο γάτος µας. Άρχισε να µη βλέπει καλά, να μην οσμίζεται όπως πριν, να μην ακούει και το χειρότερο απ' όλα να μην είναι ευκίνητος. Σπάνια έπιανε κανέναν ποντικό, κανένα γερο - ποντικό, σαν εκείνον... Οι άλλοι γάτοι άρχισαν τώρα να τον περιγελούν. 


-Τι γίνεται; του έλεγαν. Μάθαμε ότι στο σπίτι σου υπάρχουν πολλά ποντίκια και δε σε φοβούνται πια. Γέρασες καημένε! 

-Εγώ; έλεγε ο γερο - γάτος. Σας δίνω το λόγο µου ότι σε λίγες μέρες δε θα υπάρχει κανένας ποντικός στο σπίτι... 

-Μπα; Και... πώς θα τους διώξεις; 

-∆ε θα τους διώξω. Θα τους φάω. 

-Και πώς δεν τους έφαγες ως τώρα; 

-Έννοια σας και θα δείτε ποιος είμαι εγώ! 


Εκείνη την ημέρα ο γερο - γάτος γύρισε στο σπίτι του και προσπαθούσε να βρει τρόπο για να πιάσει όλους τους ποντικούς. Και σκέφτηκε ένα... πανούργο σχέδιο. Μπήκε μέσα στο τσουβάλι µε το αλεύρι, κυλίστηκε κι έγινε κάτασπρος. «Τώρα που θα 'ρθουν οι ποντικοί να φάνε αλεύρι, σκέφθηκε, δε θα µε δουν έτσι όπως είμαι άσπρος και θα τους αρπάξω...» 

Άρχισε να ξερογλείφεται. Ήταν σίγουρος ότι οι ποντικοί θα έπεφταν στην παγίδα του. Με αυτό το σχέδιο θα χόρταινε πάλι ποντικούς. Όμως... ο γερο - γάτος ξέχασε έξω από το τσουβάλι την ουρά του! Οι ποντικοί τον πήραν είδηση και το 'βαλαν στα πόδια! 

Έτσι, ο γερο - γάτος έμεινε πάλι νηστικός και δεν τόλμησε να βγει άλλη φορά στο δρόμο και να περηφανευτεί, όπως είχε κάνει τόσες και τόσες φορές... 



Αν σας άρεσε το παραμύθι αφήστε πιο κάτω το σχόλιό σας! 


Από το βιβλίο "Αισώπου Μύθοι", Αφοί Στρατίκη-Εκδόσεις

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Flag Counter
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...