ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ γεννήθηκαν στις 21/05/2014

Ο ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ


Μια κατσίκα απομακρύνθηκε μια μέρα από το κοπάδι της, χωρίς να το καταλάβει και βρέθηκε ανάμεσα σε μερικούς θάμνους. 


Ξαφνικά, μέσα από ένα θάμνο ξεφυτρώνει ένας λύκος. Η κατσίκα τρόμαξε τόσο πολύ, που έμεινε ακίνητη γιατί είχαν παραλύσει τα πόδια της. Φοβήθηκε πως ήρθε η τελευταία της στιγμή. Ο λύκος θα έπεφτε πάνω της και... Όμως ο λύκος δεν κουνήθηκε από τη θέση του. 

-Άκουσε, της είπε, µη φοβάσαι, δε θέλω να σε φάω. Σε παρακαλώ να µε βοηθήσεις κι εγώ θα σου προσφέρω ένα μεγάλο δώρο. 

-Και... τι βοήθεια μπορώ να σου προσφέρω εγώ; ρώτησε η κατσίκα. Τι μπορώ να κάνω εγώ για σένα; 


-Με κυνηγούν κάτι χωρικοί να µε σκοτώσουν. Εγώ είμαι γέρος, κουράστηκα και δεν μπορώ να τρέξω. Έτσι όταν έλθουν προς τα εδώ και σε ρωτήσουν αν είδες το λύκο, να τους πεις ψέματα, πως τον είδες, τάχα, να τρέχει στην απέναντι πλαγιά. Έτσι, θα γλιτώσω. 

-Εντάξει, συμφώνησε η κατσίκα. 

-Άκουσε, µη µε κοροϊδέψεις και μαρτυρήσεις την κρυψώνα µου στους χωρικούς. Μην ξεχνάς ότι μπορώ να σε φάω κι όμµως σου χάρισα τη ζωή. Ο λύκος κρύφτηκε στο θάμνο και να που, σε λίγο, φάνηκαν οι χωρικοί. 

-Μήπως είδες ένα λύκο; ρώτησαν την κατσίκα.


-Ναι, ναι! τους απάντησε εκείνη. Τον είδα να τρέχει απέναντι, σε εκείνη την πλαγιά. Οι χωρικοί την πίστεψαν, άλλαξαν δρόμο και ο λύκος βγήκε σε λίγο από την κρυψώνα του. 

-Μπράβο! είπε στην κατσίκα. Τα κατάφερες καλά! 

Κι έκανε να φύγει. 

-Ε, πού πας; του είπε η κατσίκα. 

-Στη φωλιά µου, στο δάσος, απάντησε ο λύκος. 

-Και... το δώρο που υποσχέθηκες πως θα µου δώσεις;

Ο γερο - λύκος κούνησε το κεφάλι του. 

-Είσαι τόσο κουτή, λοιπόν; της είπε. Σου έδωσα το δώρο µου. Σου χάρισα τη ζωή. 

-Μα... εγώ νόμισα πως θα µου έδινες κάποιο άλλο δώρο γι' αυτό σε βοήθησα... 


-Υπάρχει πιο ακριβό δώρο από τη ζωή, κουτή κατσίκα; Θ' άξιζε να σε φάω για την κουταμάρα σου, αλλά... σε χαρίζω γιατί µε βοήθησες και συ να σωθώ. Γεια σου, λοιπόν και... είσαι τυχερή που σε αφήνω ζωντανή!



Αν σας άρεσε το παραμύθι αφήστε πιο κάτω το σχόλιό σας!


Από το βιβλίο "Αισώπου Μύθοι", Αφοί Στρατίκη-Εκδόσεις

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Flag Counter
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...