ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ γεννήθηκαν στις 21/05/2014

Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΥΔΑΛΟΣ


Μια φορά κι έναν καιρό μια αλεπού, που πεινούσε και δεν είχε τι να βάλει στο στόμα της, είδε από μακριά έναν κορυδαλλό να κρύβεται ανάμεσα σε μερικούς θάμνους. 

«Σίγουρα εκεί έχει φτιάξει τη φωλιά του, σκέφτηκε η πεινασμένη αλεπού. Θα πλησιάσω σιγά - σιγά, χωρίς να µε δει και θα τον αρπάξω στα νύχια µου. Βέβαια, θα τον κάνω όλο κι όλο μια μπουκιά αλλά, τι να γίνει; Με την πείνα που έχω, καλός είναι και ο κορυδαλλός». 


Προχώρησε σιγά - σιγά, είδε σε λίγο τον κορυδαλλό στη φωλιά του κι έδωσε ένα σάλτο να τον αρπάξει. Μα ο κορυδαλλός, πιο γρήγορος, κατάφερε να της ξεφύγει και πέταξε πάνω από το κεφάλι της.

-Ε... γείτονα, καλημέρα! του είπε η αλεπού, ύστερα από το πάθηµα της. Γιατί έφυγες; Άδικα τρόμαξες. 

-Μπα; της είπε ο κορυδαλλός. Άδικα τρόμαξα; Εσύ όρμησες στη φωλιά µου να µε φας. 


-Με παρεξήγησες γείτονα µου. Σκόνταψα σ' ένα κλαδί κι έπεσα πάνω στη φωλιά σου. Έλα, µη φοβάσαι. Κατέβα να τα πούµε. Έχω μεγάλη όρεξη για κουβέντα. Έχω να σου πω αρκετά νέα. 

-Ποια είναι τα νέα σου;

-Τα 'μαθες; του είπε η αλεπού για να τον καταφέρει να κατεβεί. Άκουσα τον σπουργίτη να λέει ότι τραγουδάει καλύτερα από σένα... 

-Ο σπουργίτης; Αν µου έλεγες κανένα άλλο πουλί θα σε πίστευα, µα ο σπουργίτης δεν τραγουδάει καθόλου. Μου λες ψέματα. 

-Όχι, όχι, δε σου λέω ψέματα. Έχω και κάτι άλλο να σου πω... 
-Σε ακούω... 

-Καημένε µου, κατέβα κάτω να μιλήσουµε µε την ησυχία µας, τι κάνεις εκεί ψηλά; ∆εν μπορώ να σε κοιτάζω, µε πόνεσε ο λαιμός µου! 

Μα ο κορυδαλλός δεν ήταν τόσο κουτός, όσο τον νόμιζε η αλεπού. 

-Έλα εσύ εδώ πάνω, κυρα γειτόνισσα να μιλήσουµε, της είπε. Γιατί να κατεβώ εγώ στη γη; 


Η αλεπού κατάλαβε ότι ο κορυδαλλός ήταν έξυπνος και δε θα κατάφερνε να τον φάει. Έτσι, έβαλε την ουρά στα σκέλια της και απομακρύνθηκε, ενώ έτρεχαν τα σάλια της από την πείνα και της πονούσε το στομάχι. Και σα να μην έφτανε αυτό, ο κορυδαλλός την κορόιδευε από ψηλά... Έκανε συνέχεια βόλτες από πάνω της και τραγουδούσε, µα εκείνη έκανε πως δεν τον έβλεπε και δεν τον άκουγε...



Αν σας άρεσε το παραμύθι αφήστε πιο κάτω το σχόλιό σας! 


Από το βιβλίο "Αισώπου Μύθοι", Αφοί Στρατίκη-Εκδόσεις

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Flag Counter
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...