ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ γεννήθηκαν στις 21/05/2014

Η ΣΟΦΙΑ, ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ


Μια ημέρα η σοφία, το φαγητό και ο πλούτος ξεκίνησαν ένα ταξίδι. Καθώς προχωρούσαν στη διαδρομή τους συνάντησαν έναν άντρα να κάθεται κάτω από ένα δέντρο. 

Ο άνδρας μόλις τους είδε τους ρώτησε «Που πηγαίνετε;».
«Ψάχνουμε κάπου να μείνουμε», απάντησαν.


Τότε ο άνδρας είπε: «Θα ήθελα ο πλούτος να μείνει μαζί μου» και ο πλούτος του απάντησε: «Είσαι κουτός, διότι αν είχες διαλέξει την σοφία θα μπορούσαμε και οι τρεις να ζήσουμε μαζί σου. Αλλά διάλεξες εμένα μόνο. Χωρίς όμως την σοφία δεν θα μπορούσες να με έχεις κοντά σου για πολύ.»

Ξεκίνησαν να φύγουν και έπειτα συνάντησαν έναν άλλο άνδρα. «Που πηγαίνετε;», τους ρώτησε ο άνδρας. «Ψάχνουμε κάπου να μείνουμε» απάντησαν.


Ο άνδρας αμέσως τους απάντησε: «Θα ήθελα το φαγητό να μείνει μαζί μου». Το φαγητό τότε του είπε: «Δεν είσαι έξυπνος. Αν είχες επιλέξει έναν συγκεκριμένο από εμάς τότε θα μπορούσαμε να μείνουμε όλοι μαζί σου. Αλλά κοίτα, διάλεξες εμένα! Νομίζεις ότι μπορείς να με κρατήσεις; Όχι, δεν μπορείς! Για αυτό άσε μας να φύγουμε.»


Έτσι συνέχισαν το ταξίδι τους, λίγο αργότερα συνάντησαν έναν άνδρα ενώ δούλευε. Ο άνδρας τους ρώτησε «Που πηγαίνετε;». Οι τρεις τους απάντησαν: «Ψάχνουμε κάπου να μείνουμε». Ο άνδρας τους απαντά: «Θα ήθελα την σοφία να μείνει μαζί μου».

Το φαγητό τότε του είπε: «Αφού επέλεξες την σοφία, θα μείνω και εγώ μαζί σου. Ξέρω ότι θα μπορείς να με φροντίζεις.» Ο πλούτος είπε: «Εφόσον διάλεξες τη σοφία θα μείνω και εγώ μαζί σου. Ξέρω ότι θα μπορείς να με φροντίζεις.» Έτσι και οι τρεις έμειναν μαζί του, γιατί έκανε τη σωστή επιλογή.



Αν σας άρεσε το παραμύθι αφήστε πιο κάτω το σχόλιό σας!


Η Σοφία, το Φαγητό και ο Πλούτος – Αφρικάνικο παραμύθι
Mommy.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Flag Counter
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...